Friday, September 16, 2016

KENAPA SAYA PILIH SHAKLEE?

Kenapa ye saya jadi ahli Shaklee??

Saya memang dah tahu tentang kehebatan produk Shaklee ni dah lama. Tapi dulu tak amik port pun nak jadi members. Muda lagi la katakan. Lagipun dulu susah.. Pendedahan pun kurang.. Tak macam sekarang. Semuanya dihujung jari.

Last year tetiba teringat pasal produk Shaklee ni.. Teringat akan bagusnya produk ni. Saya pun duk google tentang produk Shaklee ni rupanya sekarang dah jadi fenomena.

Saya ni memang suka join membership untuk apa-apa pun coz saya nak dapatkan keistimewaan ahli. Yang paling penting HARGA AHLI la..

Teringat masa tu duk tanya Pn Azimah Khamis (kini upline saya). Dia lah yang rajin melayan menjawab segala soalan2 saya tentang produk Shaklee ni. Mengenangkan saya memang tau kehebatan produk-produk Shaklee ni, saya pun join ahli sebab setelah diterangkan oleh Pn Azimah, ahli akan mendapat sehingga 25% discount dari harga retail. WOW!! Memang berbaloi..

Mula-mula join ahli memang untuk diri sendiri je.. Beli produk untuk makan sendiri dan untuk family.. Tapi bila dah dapat bonus pertama di tengah-tengah bulan, (walaupun tak sampai RM30 pun masa tu.. sapa nak bagi kan..), saya mula teruja. Apa lagi, duk promote lah pada family members dan kawan-kawan terdekat. Lebih teruja lagi bila apa yang kita promote tu membantu orang lain juga. Diorang pun dapat rasa keberkesanan setiap produk Shaklee. Setiap bulan makin bertambah angka-angka bonus tu.. Lagi semangat nak promote produk Shaklee ni terutama apa yang saya consume. Sebab bila sendiri dah experience, saya jadi lebih yakin untuk meyakinkan orang. At the same time, upline and leaders dalam group saya tak henti-henti memberi semangat dan cas-cas positif untuk saya terus berusaha hingga mencapai bintang.

Seronok bila dapat duit poket TANPA memerlukan kita mengeluarkan modal wang (kecuali keahlian) dan mencari orang. Pucuk pangkalnya, TIADA PAKSAAN. Kalau usaha lebih, lebih la hasilnya.. Kalau kurang berusaha, kurang la apa yang kita dapat.

APA LAGI KEISTIMEWAAN JADI AHLI SHAKLEE??

Selain dapat beli produk dengan harga ahli, setiap ahli berpeluang mendapat 3C - 3 bonus utama Shaklee.

1. Cash bonus - bonus bulanan yang akan masuk terus kedalam akaun kita.

2. Car bonus - Shaklee akan beri wang tunai untuk kita beli kereta idaman.

3. Convention bonus - Shaklee akan taja 100% umrah/percutian 5 stars anda.

MACAM MANA NAK JADI AHLI SHAKLEE??

Pm/w.app saya.. kita sembang-sembang nanti, k. 😉😉😉

♡iK♡
018.2608740
018.2608740
018.2608740

#tsunamishaklee
#hunt2shaklee
#wahmillionaire