Sunday, July 3, 2016

Perisai dan Tips gojes di Hari Raya.

Yeay.. 2 hari lagi nak raya.. Korang dah siap semua persiapan?

Persiapan rumah tu opkos la macam-macam kan.. Macam mana dengan persediaan diri? Selain baju, kasut dan accessories, persiapan kesihatan jangan lupa tau. Sebab di hari raya ni lah kita nak bertemu ramai orang. Kunjung mengunjung untuk mengeratkan silaturrahim.

Tambahan lagi sekarang ni ada pelbagai virus yang kita tak pernah dengar. So, takkan nak kurung diri dan anak-anak kat umah je kan. So, sebagai langkah pencegahan boleh la kita usahakan something kan.

Untuk anak-anak saya, saya akan beri mereka Mealshakes dan Chew Vita C untuk menguatkan sistem imun mereka. Nutriferon pula saya akan standby dan bawa kemana-mana dan akan beri mereka sekiranya perlu untuk boost immune system diorang. Mommy ngan papa diorang ni kena la ambil Vivix dan Vita C untuk tenaga tambahan. Kalau kami tak kuat, macam mana nak jaga anak-anak kan.

Apa-apa pun semuanya untuk langkah pencegahan je. Sebab kita nak bersuka-ria dihari raya ni kan. Kalau hari raya tak sihat, alahai.. tak meriah la kan.

Untuk mommies.. nak tak TIPS untuk kelihatan gojes di hari raya ni..??

Vitamin-vitamin yang ada tu tu terutama yang tinggi antioksidan tu, bukan sahaja boleh dimakan tau. Boleh dibuat masker jugak. Contohnya, ESP, Vita C, Vita E, GLA, Collagen, Vivix dan sebagainya.. Memang licin gebussss je kulit uolls.. Nak mix beberapa vitamin pun boleh. Lagi mabeles. TAPI yang saya sebut ni cuma vitamin-vitamin Shaklee sahaja ye.. Yang brand lain saya tak tau. Jangan kecam saya pulak kalau tak menjadi. 😊😊😊



⭐Semoga sihat dan berseri di hari raya..⭐

♡iK♡
018.2608740
#sidproshakleeklang
#codareaklangdansekitar
#tsunamishaklee
#hunt2shaklee
#wahmlover