Sunday, July 17, 2016

SET MOMMY GORGEOUS



Kenapa set Mommy Gojes..??

Sebab set ni lengkap. Saya suka sangat. Ada yang saya makan setiap hari. Ada yang selang hari. Ada yang bila diperlukan sahaja. Tapi bila rajin tu semua saya telan.. hehehe. Kenyang makan supplement je.. 😁😁😁

Kenapa makan supplement-supplement ni..??

#kesihatan - Umur dah 3 series.. Beranak 3 kali ceaser. Excersice jarang-jarang. Harapkan buat kerja-kerja lasak je la kat umah. So, memang kena jaga kesihatan. Kalau tak sihat macam mana nak jaga orang-orang yang kita sayang, kan.

#kecantikan - Pempuan mana yang taknak cantik kan..?? Saya pilih makan supplement supaya saya boleh jaga kecantikan dari dalam dan juga . Lagipun kebanyakan Vitamin-vitamin Shaklee ni bukan saja boleh di makan, tapi boleh juga dibuat masker.. ku cantik ku cantik.. i loike.. 😍😍

#energybooster - saya memang perlukan tenaga yang luarbiasa. Tenaga "supermommy". Saya seorang yang indipendent. Lebih suka buat kerja sendiri dari mengharap pertolongan orang lain. Lagipun memang kerja-kerja harian walaupun kat rumah je, perlukan energy yang lebih.. Usia pun semakin meningkat kan. So, nak mengharap kudrat semulajadi yang ada memang tak menjadi la kerja-kerja semua. Kalau energy booster ni takde, alamat saya    je la.. 😜😜😜

#milkbooster - baby saya dah 2 tahun sebenarnya. Tapi dia masih lagi breastfeed. Walaupun bukan sepenuh masa. Takpe la, anak last kan.. saja suka tengok dia dekat dengan saya .
   
#lawas - kadang-kadang memang ada masalah pembuangan sisa ni. Makan pun main bedal je kan. Lagi-lagi di musim perayaan. So, dengan adanya supplement ni, sangat-sangat  membantu saya detox dan bersihkan sistem dalaman.

#antibacteria - antibiotic semulajadi.

#drugfree - Saya cuba nak minimakan penggunaan ubat. Bukan elakkan teru s. Tak baik cakap sombong kan. Tapi kalau boleh memang nak elakkan penggunaan ubat tu . Sekiranya betul-betul perlu saja baru saya akan ambil. Saya dah rasa perbezaannya, antara penggunaan ubat dan amalkan supplement ni.. Tak boleh nak komen banyak-banyak sebab nanti orang kata 'overclaim'. So, kena rasa dan cuba sendiri.

Yang penting ianya #selamat, #berkesan dan #semulajadi.

Banyak lagi fungsi supplement-supplement ni sebenarnya. Ada sesetengah tu bukan sahaja mampu menjaga kesihatan, malah mampu me repair hingga ke peringkat DNA. Hebat kan..? Tapi hebat lagi kuasa Allah. Semuanya atas izin Dia, penyembuhan dan kesihatan tu.

Tak salah kita berusaha untuk mencegah. Lebih baik dari berubat, kan.. 😊😊

Nakkan set ini atau sebahagiannya?? Boleh pm/w.app saya untuk info lanjut.

♡iK♡
018.2608740
018.2608740
018.2608740

#sayasidshaklee
#sidproshakeeklang
#codareaklangdansekitar
#tsunamishaklee
#hunt2shaklee