Saturday, June 25, 2016

SET MIGHTY 3 GEMS

Bila bulan puasa je dia wajib ada.. bila bulan puasa je dia mesti ada..

Apa bendanya??

Mighty 3 Gems Set ni la.. ESP, Mealshakes dan Performance Drink (PD).

Best sangat ke M3G ni??

Opkos la best.. sebab dia sangat-sangat membantu super mommy macam saya ni. Sentiasa bertenaga, sihat dan tak cepat lapar di bulan mulia ni. Lagi-lagi breastfeed mom macam saya ni. Kalau kerap baby menyusu, memang kering dikk.. Baby saya ni dah 2 years plus. Tapi sebab yang bongsu kan.. manja terlebih. So, macam sayang je nak stopkan breastfeed tu. 😁😁😁 Dengan amalkan M3G ni, susu tak drop, dan saya pun tak letih. So, takde alasan nak ponteng puasa, k..



Apa fungsi M3G ni??

ESP ⏩ sumber protein tinggi yang akan membuatkan anda rasa kenyang yang lebih tahan lama.

Mealshakes ⏩ sumber multivitamin yang terbaik. Bila kita berpuasa, badan kita sebenarnya melalui proses detoksifikasi. Sementara detoksifikasi itu berlaku, Mealshakes dapat memastikan badan kita mendapat bekalan nutrien baru yang mencukupi.

PD ⏩ minuman seperti isotonik tetapi tanpa gas. Ianya bagus dalam mengelakkan dehidrasi kulit sebab ia mengurangkan kehilangan bendalir dan menyokong tahap hidrasi lebih baik berbanding air. Ia akan seimbangkan proses kehilangan air dalam badan, dan justeru badan kekal rasa segar.  Dengan itu, anda tidak akan rasa mudah dahaga. Digalakkan juga diambil masa berbuka supaya cepat menyegarkan badan dari keletihan.

Best ke best?? Jom cuba. Mesti korang jatuh cinta dengan M3G set ni nanti.

Nak order boleh pm/w.app saya, k.

iK♡0182608740
#sidproshakleeklang
#tsunamishaklee
#hunt2shaklee