Wednesday, October 29, 2014

Sustained Release Vitamin C membantu menyembuhkan sakit mata

As salam..

Ni last week punya cerita sebenarnya.. tapi al maklum lah supermommy ni kan.. tak menyempat2 nak mengarang entry. Tapi alhamdulillah hari ni diberi ruang.

Setelah seminggu mc disebabkan sakit mata, rasa lain pulak bila jejakkan kaki ke KL untuk ketempat kerja. Sebenarnya sakit mata tu dah sembuh agak awal. Tapi dah doktor bagi mc berlebih2, terima je lah.. ye dak..?

Mula2 yang kena sebenarnya baby saya. Tapi tak sangka pula bila berjangkit pada yang dewasa mengalahkan zombie mata masing2.. :) Itupun baby saya dapat jangkitan dari anak orang yang ibu saya jaga.. Redha je la bila Allah dah turunkan ujian tu kan.

Hari pertama saya sakit mata sebelah kanan je. Punyalah jaga supaya tak berjangkit ke mata kiri, tapi kena jugak. Macam mana nak elak kan. Dah mata tu sepasang. Kena la fair & square.. hahaha.

Puas lah letak eye drop & eye cream tu. Nak makan Nutriferon takde stok pulak. Upline saya advice untuk ambil Sustained Release Vitamin C.

Alhamdulillah, selepas 3 hari dah nampak susut bengkak mata. Merah pun dah kurang. Badan pun rasa sihat je. Biasanya ramai yang kata kalau kena sakit mata ni sampai 2 minggu berlarutan. Tapi saya syukur sangat tak sampai seminggu pun walaupun pada awalnya mata tu teruk sangat.



#shaklee_effect


Antara kebaikan Vitamin C Shaklee ni:-

1. Membantu meningkatkan sistem imun
2. Membantu mengurangkan kolesterol dan tekanan darah
3. Memperbaiki symptom pendarahan
4. Membantu mencerahkan kulit dan melambatkan penuaan
5. Membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman
6. Membantu memperbaiki masalah insomnia & stress
7. Membantu mengurangkan symptom flu dan selsema
8. Merangsang pengeluaran T-cells untuk membantu melawan kanser
9. Merangsang pembentukan collagen

Untuk info lanjut atau berminat nak order boleh la hubungi saya, k.. ;)

#012-6509036
#sms/wechat/w.app/telegram