Friday, September 19, 2014

Set milk booster = set energy booster

As salam..
Nak tau tak apa yg membuatkan saya begitu energetic setiap hari?
Ye.. saya amalkan pengambilan set basic milk booster.. dan tidak lupa juga vitamin wajib saya, ostematrix (kalsium).
3 vitamin ni dh menjadi sahabat baik coz saya benar2 memerlukannya. Saya kekal bertenaga dari pagi sehingga malam.. alhamdulillah, balik rumah susu badan penuh. Seronok bila tengok baby menyusu dengan lahapnya.
Saya masih boleh melayan/bergurau dgn anak2. Berbeza dengan dulu bila balik kerja je dah melepek kepenatan. Bila anak2 nak bergurau pun malas nak layan coz badan dah letih.
Plus, berat badan maintain walaupun kadang2 makan malam sebelum tido. Plus lagi, kulit pun rasa haluuussss je. Hahaha..
Dan lagi satu yang saya perasan sekarang saya jarang diserang demam, batuk & selsema. Kalau ada pun sekejap dah baik.. Alhamdulillah..
Sangat2 membantu super wonder mommy macam saya.
#shaklee_effect